
Hakkımızda

Hizmet sektöründe rekabetçiliğin önemine ve tetikleyici özelliğine inanan MTM, çıtayı yukarılara taşıyarak sektörde servis kalitesinin yükselmesinde önemli bir rol üstlendi.
“ Başarının yolu ölçmeden geçer” vizyonuyla yola çıkan MTM’nin misyonu ise,
“ Medya takibi ve ölçümlemesinde en iyi servisleri üreterek, sektörün gelişimine katkıda bulunmak” oldu.
Uluslararası platformda büyümeyi, hedefleri arasında tutan ve çalışmalarını bu yönde sürdüren MTM, üyesi olduğu uluslararası medya takip şirketleri federasyonu FIBEP’in diğer üyeleri ile global anlamda iletişimde bulunuyor. Dünyanın önde gelen medya takip firmaları ile ortak paydalarda buluşarak, açık fikirliliğini ve yenilikçi bakış açısını hep taze tutuyor.
İlkeler:



MTM, medya takibi ve ölçümlemesi servislerinin yanı sıra, iletişimcilerin medyaya yönelik çalışmalarını daha kolay ve verimli hale getiren destekleyici servisleri ile de sektörün öncü firmasıdır.
Ölçümleri, raporları ve servisleri ile MTM, medyaya yönelik faaliyetlerde daha başarılı ve etkili sonuçlar alınmasına katkılarda bulunur. İşte, bunlardan bazıları;





Genel Prensiplerimiz:










Çalışma Prensiplerimiz:










ADIM ADIM MTM |
![]()
İstanbul’da kuruldu.
Ulusal gazeteler ve TV kanalları takibi hizmetine başladı. ![]() Yerel yayınları takibine dahil etti. Özel Analiz programı yazdırdı ve medya analizlerine başladı. ![]() 35 kişilik kadro ile 200’e yakın müşteriye servis vermeye başladı. ![]() E-Basın takibini servislerine ekledi. ![]() Hizmetlerini online ortama taşıdı. TV’de "Yeni Reklam Filmleri" takibini başlattı. Reklam Film Arşivi’ni oluşturmaya başladı. ![]() Haber ajanslarının takibine başladı. Analiz yazılımını geliştirdi, yeni analiz paketleri oluşturdu. ![]() 500’ü aşkın düzenli müşteri, 1200’ü aşkın yayın takibi, 80 kişilik kadro. Medya Bilgi Servisi isimli haftalık e-bültenini aboneleriyle paylaşmaya başladı. ![]() Ankara şubesini açtı. Almanya’da temsilcilik oluşturdu. ![]() İzmir temsilciliğini hayata geçirdi. Radyo takibine başladı. "Medya Bilgi Rehberi"nin birinci versiyonunu ilgilisiyle buluşturdu. ![]() Logosu dahil, kurumsal kimliğini yeniledi. "Basın Odası" servisini müşterilerinin kullanımına sundu. Televizyon kütüphanesi görevini yapan “Online TV Arşivi” hizmetini başlattı. ![]() Bursa temsilciliğini açtı. Blog takibine başladı. Habermetre (Online Analiz) hizmetini kullanıma açtı. www.medyaloji.net ile iletişim ve medya sektörüne yönelik online gazeteyi hayata geçirdi. ![]() 130 kişilik kadro ile 1500’e yakın müşteriye düzenli servis vermekte. Medya Bilgi Rehberi’nin ikinci versiyonunu piyasaya sundu. Anadolu Ajansı’nın resmi bayisi oldu. ![]() Konya temsilciliğini açtı. Sosyal medya takibi ve analizini servislerine ekledi. Dünya Ticaret Merkezi’ndeki yeni merkez ofisine taşındı. Yeni merkezinde tüm teknoloji altyapılarını yeniledi. ![]() İstanbul Anadolu Yakası, Konya ve Adana temsilciliklerini açtı. Türkiye’nin ilk medya takip mobil uygulaması, “Medya Takip Mobil”i piyasaya sürdü. "Sosyal Medya Arama Motoru"nu abonelerinin kullanımına sundu. ![]() Azerbaycan’ın ilk medya takip şirketini açtı. Sektörde bir ilk olan “Sesli Haber” teknolojisi ile her an her koşulda haberleri dinleyebilme özelliği sağladı. “Etkinlik Takvimi” adı altında yeni bir servis geliştirerek, kullanıma sundu ve Antep şubesini açtı. ![]() Medya Bilgi Rehberi’nin online versiyonu müşterilerle buluştu. ![]() “Geçmişten Bize Kalan Gerçek İzler” sergisini açtı. ![]() Sosyal medya izleme ve ölçme servisi görevini yapan “DigiLUP” hizmetini başlattı. ![]() Yıllardır yürüttüğü araştırma ve geliştirme faaliyetlerini “AR-GE” Merkezi ile tek çatı altında topladı. Bu adımla “3. Nesil Yüksek Performanslı Web Sitesi”ni müşterileriyle buluşturdu. Anlık haber iletileri için “Akıllı Bilgi Servisi”ni hizmetlerine ekledi. Medya takip sektöründe 18. yılını kutladı. |